Vuosikokous valitsi uuden hallituksen ja seura juhlisti 115 toimintavuotta

28.1.2024

Vuosikokouksen luennoitsija Juha Hänninen

Lääkäriseuran vuosikokous pidettiin 27.1.2024 Lahden Seurahuoneella. Kokouksen järjestelyjen yhteistyökumppanina toimi Orion Pharma. Vuosikokouksen puhujana oli Terho-kodin entinen johtaja Juha Hänninen, aiheena kokemuksia kärsimyksestä ja kuolemasta. Aihe oli koskettava ja herätti myös paljon ajatuksia ja kysymyksiä kuuntelijoisssa.

Lääkäriseuran vuosikokouksessa 27.1.2024 valittiin seuralle uusi hallitus. Pitkäaikainen hallituksen jäsen Severi Seppälä erosi hallituksesta ja tilalle valittiin yleislääketieteen erikoislääkäri Ville Mikkonen. Puheenjohtajana jatkaa Kari Saarinen ja varapuheenjohtaja Vilja Terävä. Hallituksessa seuran sihteerinä jatkaa Jani Laaksonen ja rahastonhoitajana Janne Virrankorpi.

Seuran perinteinen vuosijuhla järjestettiin illalla 27.1.2024 Lahden Seurahuoneella. Juhlapuhujana toimi LT Mikko Pänkäläinen, aiheena "Pessimismistä - ja vähän optimismistakin".  Seuran entinen puheenjohtaja Osmo Pammo palkittiin seuran mitalilla. Juhlakansaa tanssittamassa oli Miikka Kallio Band solistinaan Mikael Saari.

Kuvia ja tunnelmia vuosikokouksesta ja vuosijuhlasta löytyy lisää seuran jäsensivuilta. Kuvista kiitos seuran jäsen Hannu Pulkkiselle.

LT Mikko Pänkäläinen juhlapuhujana seuran 115. vuosijuhlassa
Seuran entinen puheenjohtaja Osmo Pammo palkittiin seuran mitalilla.
Uusi seuran hallitus. Vasemmalta oikealle: Ville Mikkonen, Hannu Jokela, Kari Saarinen, Vilja Terävä, Jani Laaksonen, Mikael Alm. Kuvasta puuttuvat Hanna Savolainen ja Janne Virrankorpi.