Syyskuu 2022

Seuran kuukausikokoukset palaavat taas kesätauon jälkeen! Syyskuun kuukausikokouksessa on pitkästä aikaa silmätautinen aihe. Päijät-Hämeen keskussairaalasta verkkokalvosairauksiin perehtynyt silmätautien erikoislääkäri Okko Pyykkö tulee luennoimaan iäkkään potilaan heikentyneestä näöstä sekä verkkokalvosairauksien tunnistamisesta ja hoidosta Päijät-Hämeessä. Koulutus järjestetään yhteistyössä Duodecim-seuran kanssa.

Koulutukset jatkuvat hybridimallilla - olet tervetullut paikan päälle kuuntelemaan ja tapaamaan kollegoja, mutta järjestämme myös etäyhteyden jos et pääse paikan päälle.

Aika: 13.9. klo 18-21.

Paikka: Ravintola Voiton auditorio, Salpausselänkatu 8, 15110 Lahti

Kenelle: Päijät-Hämeen lääkäriseuran jäsenille

Ohjelma:

18.00 - 18.15 Tilaisuuden avaus pj Osmo Pammo

18.15 - 19.15 Luento: ”Ikääntyvän potilaan heikentyvä näkö - verkkokalvosairauksien tunnistaminen ja hoito Päijät-Hämeessä” silmätautien erikoislääkäri Okko Pyykkö, Päijät-Hämeen keskussairaala

19.15 - 19.30 Keskustelua

19.30 - 21.00 Kevyt iltapala Ravintola Voitossa koulutukseen paikan päällä osallistuville