Päijät-Hämeen lääkäripäivä 2020

Hyvä Päijät-Hämeen lääkäriseuran jäsen!

Seura järjestää onnistuneen 110-vuotisjuhlaseminaarin innostamana kaikille Päijät-Hämäläisille lääkäreille avoimen, maksuttoman koulutustilaisuuden keskiviikkona 22.1.2020 klo 15-21 Lahden messuhallin kongressitiloissa (Salpausselänkatu 7, 15110 Lahti).

Vaikka paikka on nyt isompi, tilaisuus tullee täyteen. Ennakkoilmoittautuminen on nyt auki vain jäsenille, julkinen ilmoitus lähtee ensiviikolla. Varaa paikkasi saman tien!

Luennot ovat kahdessa salissa, kummassakin kaksi peräkkäistä sessiota. Yliopistoilta on saatu hyväksyntä teoreettiseksi kurssimuotoiseksi erikoistumiskoulutukseksi (ks. alla). Tilaisuuden päätteeksi on tarjolla illallista.

Ilmoittautuessa tarvitaan salitilan arviointia varten tieto, mihin luennoista aiot osallistua. Lisäksi tarvitaan tieto ruoka-aine allergioista ja yliherkkyyksistä, koulutustodistuksen tarpeesta sekä mahdollinen lupa yhteistyökumppaneiden yhteydenottoihin.

Ohessa tilaisuuden ohjelma.

_____________________________________________________________________________

- - - -

Puheenjohtajan tervehdys osallistujille

Minulla on ilo toivottaa sinut tervetulleeksi Päijät-Hämeen Lääkäriseuran järjestämään koulutustapahtumaan. Toivon, että tämän erikoissairaanhoidon, perusterveydenhuollon ja yksityisten ammatinharjoittajien yhteisen koulutustapahtuman myötä voimme kaikki olla yhdessä rakentamassa parempaa terveydenhuoltoa päijäthämäläisille.

Vuosi 2019 oli Päijät-Hämeen Lääkäriseuran 110v –juhlavuosi, jota juhlistimme järjestämällä Juhlaseminaarin, johon saattoi osallistua kaikki Päijät-Hämeen lääkärit. Samalla halusimme tehdä Päijät-Hämeen lääkäriseuraa tunnetuksi ja rekrytoida uusia jäseniä. Juhlaseminaari sai innostuneen vastaanoton. Osallistujia Lahden Seurahuoneella oli noin 100, eikä enempää olisi mahtunut. Jatkoa toivottiin.

Päijät-Hämeen Lääkäriseuran hallitus päätti toteuttaa seminaarin myös vuonna 2020. Nyt nimeksi annettiin Päijät-Hämeen Lääkäripäivä 2020, ja tavoitteena on, että tapahtuma toteutetaan jatkossa vuosittain. Viime vuoden suosion takia vaihdoimme isompaan paikkaa, nyt mukaan mahtuu 150 osallistujaa.

Jos et vielä ole Päijät-Hämeen Lääkäriseuran jäsen, niin toivotan sinut lämpimästi mukaan seuran toimintaan. Liittyä voi seuran sivujen (www.paijathameenlaakariseura.fi) kautta, josta löytyy myös lisätietoa lääkäriseurasta, tai täyttämällä tämän ohjelmalehtisen takana kysytyt tiedot ja palauttamalla nämä tiedot Päijät-Hämeen Lääkäriseuran pisteessä olevaan laatikkoon.

Haluan kiittää paikallisia, asiantuntevia luennoitsijoita panoksestaan ohjelman onnistumiseksi. Haluan myös kiittää yhteystyökumppaneita, joiden ansiosta voimme järjestää laadukkaan pääsymaksuttoman koulutustapahtuman. Toivon osallistujilta, että käytte tutustumassa koko näyttelyyn. Kiitän myös lääkäriseuran hallitusta työstään koulutustapahtuman järjestämisessä. Erityiskiitos sihteerillemme Niko Korvelle, jonka panos on ollut suuri.

Otamme vastaan mielellään kehittämisehdotuksia. Niitä voi lähettää minulle tai sihteerille (niko.korpi(at)gmail.com).

Vietetään mukava koulutustapahtuma yhdessä.

Lahdessa 15.12.2019

Mikko Lavonius

Päijät-Hämeen Lääkäriseuran puheenjohtaja

mikkolavoniu(at)gmail.com