Gourmet-ilta

Lääkäriseuran pikkujouluhenkinen Gourmet-ilta järjestetään tänäkin vuonna ravintola Rouxissa perjantaina 17.11.2023 klo 19.00 alkaen.

Tapahtuman kulttuuriosuudesta vastaa viime vuoden tapahtumassakin esiintynyt ennakkoluuloton Lumos-kvartetti.

Tilaisuus on seuran jäsenille + avec. Pukukoodi on smart casual. Tilaisuus on omakustanteinen ruoan ja juomien osalta, lääkäriseura tarjoaa tilaisuuden esiintyjän.

Rouxin seitsemän ruokalajin maistelumenu  82,00€
Lohipastramia, siianmätiä, rapeaa röstiperunaa ja tillikreemiä
**
Porotartar, poronveriohukaiset, puolukkaa ja piparjuurta (l, g)
**
Juuripersiljakeittoa ja dukkahia (l, g)
**
Paistettua taimenta, kukkakaalipyreetä ja tummaa rapukastiketta (l, g)
Välisorbet
**
Paistettua kotimaista poron ulkofileetä, puikulaperunapyreetä ja lakka-balsamicokastiketta (l)
Välijuusto
Mustikkajäädyke, mustikka-mallas -clafoutis ja mustikka-kuusihilloketta

Viinipaketti 60 cl / 76,00 €
Alkoholiton juomapaketti 7 juomaa /  43,00 €

Mukaan mahtuu vain 40 ensimmäistä ilmoittautunutta. Kun ilmoittautuminen on täynnä, voit ilmoittautua varasijalle mikäli tulisi peruutuksia.

Ilmoittautuminen lääkäriseuran gourmet-iltaan 17.11.2023

Ilmoitathan jokaisen ruokailijan lomakkeella erikseen. Kun olet ilmoittanut itsesi ja haluaisit ilmoittaa avecin, päivitä sivu (esim. control+R tai F5 -näppäin) ja täytä lomake uudestaan avecin tiedoilla.

Osallistuja on