Gourmet-ilta

Viime vuonna suosittu ja pidetty gourmet-ilta palaa taas tänä vuonna!

Pikkujouluhenkinen vapaa-ajan tapahtuma seuran jäsenille + avec järjestetään myös tänä vuonna Ravintola Rouxissa perjantaina 25.11.2022 klo 18.30 alkaen. Mukaan voi ottaa halutessaan myös useamman avecin!

Seuraavaa luvassa:

• Yhdeksän ruokalajin maistelumenu (7 annosta + 2 pienempää) hintaan 85€ (normaalisti 91€)
  • Maistelumenuun sopiva 60cl viinipaketti 74€  (normaalisti 78€), puolikas 30cl viinipaketti 36€ (normaalisti 39€)
  • Lääkäriseura kustantaa osallistuville alkumaljana lasin kuohuvaa
  • Osallistujia viihdyttää ennakkoluulottomasti klassista ja kevyempää musiikkia yhdistelevä Lumos-kvartetti

Osallistujat maksavat menun ja viinipaketin paikan päällä suoraan ravintolalle. Roux toivoo etukäteen tiedon lopullisesta henkilömäärästä, erityisruokavaliosta ja viinipakettien määrästä joten ilmoittaudu mukaan seuran verkkosivujen ilmoittautumislomakkeen kautta viimeistään 18.11.2022!

Ilmoittautuminen gourmet-iltaan 25.11.2022

Ilmoittautuminen gourmet-iltaan on päättynyt!