Lääkäriseuran rapujuhla

Lääkäriseuran rapujuhla tekee paluun tänäkin vuonna ja ilmoittautuminen tilaisuuteen on nyt auki! Ennakkotiedoista poiketen rapuillallinen järjestäänkin Bistro Kokkassa ja aloitus on hieman myöhemmin klo 19.

Aika: 26.8. klo 19 alkaen

Paikka: Bistro Kokka, Borupinraitti 4, 15140 Lahti

Kenelle: Päijät-hämeen lääkäriseuran jäsenille + avec

Rapuillallisen menu ja hinnat

Ravut alkupalaksi 30,00€/hlö
Rapuja (11+ cm) 4-5 kpl / hlö, tilliä, paahtoleipää, voita, kaunis rapukattaus

Rapujen jälkeen menu (pääruoka + jälkiruoka) 40,00€/ hlö
Paistettua kuhaa (Viro), varhaisperunaa ruskistetussa voissa, grillattua brokkoliinia ja piparjuuri-voikastiketta   (L, G)
tai
Grillattua Iberico-porsaan ulkofileettä (Espanja), mojo-dressing, punaviinikastiketta ja parsa-mangosalsaa sekä parmesaani ranskalaisia
Jälkiruokana
Raparperi-pannacotta, marinoitua raparperia ja kanelicrumblea   (VE, G)

Tilaisuus on omakustanteinen ja maksetaan ravintolassa paikan päällä. Seura tarjoaa osallistujille lasillisen kuohuvaa alkumaljaksi. Ennakkotietona tarvitaan osallistujien lukumäärä ja kuinka moni syö rapuja, pääruoan ja juomat voi jokainen päättää paikan päällä.

Bistro Kokkan viinilista löytyy ravintolan verkkosivuilta https://bistrokokka.fi

Ilmoittauduthan pe 18.8. mennessä, jotta ehdimme ilmoittaa tarvittavan rapumäärän ravintolalle.