Lokakuun kuukausikokous

• ti 10.10.2023 klo 1819:30
  • Etäkoulutus (Teams)

Lokakuun kuukausikokous järjestetään aiemmasta tiedosta poiketen etäkoulutuksena. Aiemmin suunniteltu yhteiskoulutus hammaslääkäriseuran kanssa peruuntui viime hetkillä. Saimme kuitenkin järjestymään tilalle mielenkiintoisen ja ajankohtaisen onkologisen aiheen: Docrates syöpäsairaalan johtava ylilääkäri Juha Kononen tulee puhumaan molekyylidiagnostiikasta syövän hoidon suunnittelussa, hoitovasteen arvioinnissa ja seurannassa.

Aika: Tiistaina 10.10.2023 klo 18-19.30

Paikka: Poikkeuksellisesti vain etäkoulutus Teamsin välityksellä

Kenelle: Päijät-Hämeen lääkäriseuran jäsenille

Ohjelma:

18.00 - 18.15 Tilaisuuden avaus pj Kari Saarinen
18.15 - 19.15 Luento: Molekyylidiagnostiikka syövän hoidon suunnittelussa, hoitovasteen arvioinnissa ja seurannassa, luennoitsija Juha Kononen, syöpätautien erikoislääkäri, Docrates syöpäsairaalan johtava ylilääkäri
19.15 - 19.30 Keskustelua

Etälinkki koulutukseen lähetetään seuran jäsenille sähköpostiin ennen koulutusta, ennakkoilmoittautumista ei tarvita.