PHLS ry:n Vuosijuhla 2022

Lääkäriseuran hallituksella on ilo ja kunnia kutsua parin vuoden tauon jälkeen jäsenet seuralaisineen Päijät-Hämeen lääkäriseuran 113.:n juhlavuoden vuosijuhlaan, joka järjestetään 24.9.2022 klo 18-24 hienoissa puitteissa Lahden Seurahuoneella.

Ohjelmassa on illallinen, juhlapuheita, tanssia (mukaan lukien perinteiset vanhat tanssit), kollegiaalista yhdessäoloa ja yllätysohjelmaa. Juhlapuhujana  on virheellisiä terveysväitteitä vastaan tehdystä työstä tiedonjulkistamisen valtionpalkinnollakin palkittu professori Juhani Knuuti. Juhlakansaa tanssittamassa on soitinvirtuoosi Miikka Kallio bändeineen.

Pukukoodina on smokki tai tumma puku.

Vanhojen tanssien tanssiharjoitus järjestetään la 17.9. klo 14-16 Opiston Kunkun juhlasalissa. Tanssiharjoitukseen osallistuminen ei vaadi erillista ilmoittautumista tai maksua.

Vuosijuhlalipun/illalliskortin hinta on 85€ / henkilö. Ilmoittaudu mukaan pe 16.9. mennessä!

Vuosijuhlalippu maksetaan la 17.9.2022 mennessä seuran tilille FI82 1519 3000 0001 47 (Saaja Päijät-Hämeen lääkäriseura ry. Lisää maksun viestikenttään oma nimesi ja ”Vuosijuhla 2022").

Osallistujille on halutessaan myös mahdollisuus varata hotellihuone Lahden Seurahuoneelta:

Osallistujat varaavat yhteisesti sovitulla koodilla huoneensa itse ja huolehtivat myös majoituskustannuksistaan. Tarjoushinta on voimassa hotellin vapaan saatavuuden puitteissa 10.9.2022 saakka.

Huoneet ovat käytössänne tulopäivänä klo 15.00 jälkeen ja ne tulee luovuttaa lähtöpäivänä viimeistään klo 12.00.

Solo Sokos Hotel Lahden Seurahuone 24.-25.9.2022

Päätalo

Standard yhden hengen huone                        119 euroa / huone / yö

Standard kahden hengen huone                      136 euroa / huone / yö

Solo Up  yhden hengen huone                          125 euroa / huone / yö

Solo Up kahden hengen huone                        152 euroa / huone / yö

Loft house

Standard yhden hengen huone                        130 euroa / huone / yö

Standard kahden hengen huone                      157 euroa / huone / yö

Supreme yhden hengen huone                         155 euroa / huone / yö

Supreme kahden hengen huone                       182 euroa / huone / yö

Huonehinta sisältää runsaan buffet-aamiaisen ja alv:n.

Tarjoushinnan varaus, huoneet ovat varattavissa hotellin vapaan kapasiteetin mukaisesti:

Huonevaraukset tunnuksella PHLS vuosijuhla

Ilmoittautuminen vuosijuhlaan on päättynyt.