Vapun vastaanottajaiset 30.4.2021

• pe 30.4.2021 klo 1819:15
  • Kuten korona suo: virtuaalitapahtuma

Lääkäriseuran perinteinen koko perheen vapun vastaanottojuhla 🍾  tänä vuonna virtuaalitapahtumana

Ohjelma klo 18:00-19:15:

• Puheenjohtajan vapputerveiset
  • Duo Matti Hussi & Mikko Matias Peltoniemi, soittoa, laulua, laulatusta
  • Yllätysohjelmaa
  • Halukkaille Ravintola Rouxin herkullinen vappumenu-kassi (sisällöstä ks. alempana) seuran sponsoroimana, tarjoushintaan 35 €/ kassi (= vappumenu yhdelle). Kasseja voi tilata useammankin omalle perheelle, vaan ei naapureille😅

Tapahtuman striimaus toteutetaan Vimeo-sovelluksen välityksellä. Linkki lähetetään kaikille seuran jäsenille ennen tapahtumaa.

Jos haluat vappumenu-kassin/kasseja, ne on tilattava (lomake sivulla alempana) ja maksettava etukäteen, viimeistään torstaina 22.4.2021.

Tilatut vappumenut maksetaan Päijät-Hämeen Lääkäriseuran tilille FI82 1519 3000 0001 47 (siis viimeistään 22.4.). Maksun viestikenttään tilaajan nimi ja merkintä: vappumenu. Vasta maksettu tilaus on varmistettu tilaus.

Kassien noutopaikka ja -aika: perjantai 30.4. klo 11-18 Bistro Kokka, Casselinkuja 4, Lahden satama.

Vappumenu- tilaus toteutuu vain, jos tilaukseen tulee yhteensä vähintään 25 kassia. Tilauksen mahdollisesti peruuntuessa jo maksetut maksut luonnollisesti palautetaan.

Ravintola Rouxin vappumenukassin 2021 sisältö

Siikachevice, wasabimajoneesi, sitrus-aranchini ja rucolasalaattia

Pestolohta, tomaatti- vuohenjuustokastiketta ja lämmintä varhaisperunasalaattia

Tai