Joulukuun kuukausikokous

Joulukuun kuukausikokouksessa psykiatrian erikoislääkäri LT Terhi Koskentausta tulee luennoimaan 1/2023 päivittyneestä autismikirjon häiriöiden Käypä Hoito -suosituksesta. Koskentausta on ollut mukana Käypä Hoito -suosituksen työryhmässä ja työskentelee hyvinvointialueella neuropsykiatrian poliklinikan osastonylilääkärinä. Koskentaustalla on myös kehitysvammalääketieteen erityspätevyys.

Joulukuun kuukausikokous järjestetään ilman lääketeollisuuden sponsoria, mutta seura tarjoaa kokoukseen osallistuville joulupuuron, glögitarjoilun ja joulutortun. Tule siis paikan päälle nauttimaan laadukkaasta luennosta ja joulutunnelmasta.

Koulutus järjestetään hybridimallilla eli koulutus on mahdollista kuunnella myös etänä, jos et pääse paikan päälle.

Muistutuksena paikan päälle osallistuville pysäköinnistä: Opiston kunkun takapihan normaalisti maksulliset parkkipaikat ovat koulutuksen ajan ilmaiseksi käytettävissä. Huomioithan että sote-keskuksen parkkialueelle ja Oikokadun pysäköintipaikoille tarvitsee pysäköintiluvan tai pysäköintimaksun.

Aika: 12.12.2023 klo 18-20.30

Paikka: Opiston Kunkku, Harjukatu 46, 15100 Lahti

Kenelle: Päijät-Hämeen lääkäriseuran jäsenille

Ohjelma:

18.00 - 18.15 Tilaisuuden avaus pj Kari Saarinen
18.15 - 19.15 Luento: Autimiskirjon häiriöiden Käypä Hoito -suositus 2023, Terhi Koskentausta, LT, psykiatrian erikoislääkäri
19.15 - 19.30 Keskustelua
19.30 - 20.30 Joulupuuro, glögitarjoilu ja joulutorttu Opiston Kunkussa paikan päällä osallistuville

Etälinkki koulutukseen lähetetään seuran jäsenille sähköpostiin ennen koulutuksen alkua.

Ilmoittautuminen paikan päälle on päättynyt.