Lokakuun kuukausikoulutus

Lokakuussa kuukausikokoukset jatkuvat mielenkiintoisella verisuonikirurgisella aiheella. Aneurysmien diagnostiikasta ja hoidosta on tulossa luennoimaan verisuonikirurgian erikoislääkäri LT Sari Vähäaho. Koulutuksen tukijoina toimivat Organon ja lääkäriseura Duodecim.

Voit ilmoittautua paikan päälle osallistuvaksi tai kuunnella koulutusta etänä Teamsin välityksellä. Teams-linkki lähetetään kaikille seuran jäsenille sähköpostiin ennen koulutusta.

Aika: Ti 8.10.2024 klo 18-20.30

Paikka: Ravintola Opiston Kunkku, Harjukatu 46, 15100 Lahti

Kenelle: Päijät-Hämeen lääkäriseuran jäsenille

Ohjelma:

18.00 - 18.05 Tilaisuuden avaus pj Kari Saarinen

18.05 - 18.15 Sponsori Organonin puheenvuoro

18.15 - 19.15 Aneurysmien diagnostiikka ja hoito, Sari Vähäaho, LT, verisuonikirurgian erikoislääkäri

19.15 - 19.30 Keskustelua

19.30 - 20.30 Illallinen Ravintola Opiston Kunkussa koulutukseen paikan päällä osallistuville

Muistutuksena paikan päälle osallistuville pysäköinnistä: Opiston kunkun takapihan normaalisti maksulliset parkkipaikat ovat koulutuksen ajan ilmaiseksi käytettävissä. Huomioithan että sote-keskuksen parkkialueelle ja Oikokadun pysäköintipaikoille tarvitsee pysäköintiluvan tai pysäköintimaksun.

Ilmoittautuminen koulutukseen aukeaa syyskuun aikana.