Vuosikokous

• la 30.1.2021 klo 1214
  • Hybridikokous: Sokos Hotel Seurahuone Lahti ja virtuaaliosallistuminen

Kutsu ja ilmoittautuminen Päijät-Hämeen Lääkäriseuran vuosikokoukseen 30.1.2021

Perustuen seuran sääntöihin, yhdistyslakiin ja lakiin (677/2020) väliaikaisesta poikkeamisesta osakeyhtiölaista, osuuskuntalaista, yhdistyslaista ja eräistä muista yhteisölaeista covid-19-epidemian leviämisen rajoittamiseksi Päijät-Hämeen lääkäriseuran hallitus on päättänyt seuraavista kokousjärjestelyistä:

Vuosikokous pidetään etäkokouksena koronaviruspandemian vuoksi lauantaina 30.1.2021 klo 12 alkaen TEAMS-ohjelmalla

●      Kokoukseen pitää ilmoittautua ennakkoon viimeistään ma 25.1.2021

●      Alempana tällä sivulla olevalla lomakkeella tai tekstiviestitse (Mikko Lavonius, 0400-176 496).

○   Ilmoittautuessa tarvitaan etunimi, sukunimi ja sähköpostiosoite

○   Osoitteeseen lähetetään linkki kokoukseen ja tarvittaessa äänestyslinkki

●      Kokouksessa ei hyväksytä asiamiestä eikä valtuutuksen käyttöä

○   teknisen ”digiavustajan” käyttö on sallittu

●      Säädösten mukainen etäkokouksen fyysinen kokouspaikka on Lahden Seurahuone.

○   paikalla on muutamia hallituksen jäseniä ja kokouksen puheenjohtaja varmistamassa etäkokouksen sujuvan kulun mahdollisine äänestyksineen

○   kokousrajoitusten vuoksi vuosikokoukseen osallistuvat jäsenet lähtökohtaisesti etänä

Hallitus pyrkii lähettämään etukäteen mahdollisimman paljon tietoa käsiteltävistä asioista mahdollisimman sujuvan kokoustyöskentelyn varmistamiseksi. Esityslistassa on näkyvissä hallituksen esitykset. Kun tilinpäätös valmistuu, niin siitä lähetetään erillisenä viestinä tiedot jo ennen tilintarkastusta. Tilintarkastus ja tilintarkastuskertomus valmistuu juuri ennen kokousta, niistä informoidaan heti kun mahdollista. Hallitus toivoo etukäteistutustumista materiaaleihin.

Tarvittaessa äänestyksiin käytetään Äänestyskoppi-palvelua (www.äänestyskoppi.fi), joka on uusi suomalainen palvelu suljettujen lippuäänestysten järjestämiseen. Palvelu turvaa vaalisalaisuuden säilymisen, vain äänioikeutetut osallistuvat ja kukaan ei pääse äänestämään useampaa kertaa. Äänestäminen on osallistujille ilmaista. Sujuvuuden takaamiseksi järjestelmään on syötetty kokoukseen osallistujien sähköpostiosoitteet valmiiksi. Siksi tarvitaan ennakkoilmoittautuminen vuosikokoukseen. Äänioikeutetut saavat äänestyskutsun sähköposteihinsa. Äänestys tapahtuu käyttämällä äänestyskutsusta löytyvää henkilökohtaista linkkiä ja valitsemalla annetuista vaihtoehdoista haluamansa.

Lahdessa 7.1.2021

Päijät-Hämeen lääkäriseura hallitus

Esityslista ja muuta materiaalia jäsensivuilla.